18 Şubat 2012 Cumartesi

Selam ve dua ile..

Yazın sıcağında anne-kız sohbet ederken ordan burdan, ikimizin de kafamıza göre birşeyler bulamanın sıkıntısını çektiğimizi öğrendik..Bana göre kimsede görmeyeceğim bişiler olmalı, anneme göre ise sade, karmaşık motifler olmamalı... Derken aklımıza bir fikir geldi...Annemin hünerli ellerinden, benim hayal ettiğim şallar... Tabi bu ikimizin de içine sindi ve başladık anne-kız İstanbul'u kazan, kepçe gezmeye... Şalların uçlarına taşlar mı derseniz, boncuklar mı, danteller mi neler neler dersiniz..Sonra bir bakarsınız Zaman Gazetesinde röportaj(http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=1187980&title=anne-kizin-esarp-ortakligi) ...Sakince facebookta devam ederken yolumuza, ben sıcak olmalıyım insanlar beni tanımalı bildiklerimi de paylaşabilmeliyim, dosthane bir yerde buluşmalıyız hemcinslerimle derken blog açmak geldi aklıma..ve kendimi burda buldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder