19 Şubat 2012 Pazar

ha şu sayfada bitsin ha bu sayfada bitsin derken...

Tüyap kitap fuarına her yıl olduğu gibi yine gitmiştim..Her yerde kitap kokuları, binlerce insan ve hepsiyle ortak noktamız var; kitap aşkı... Ama bu yıl artık mesleki kitapları aşmalıyım düşüncesindeyken kendimi doğan kitapçıda buldum...Bayana mesleki kitaplardan çok sıkıldım, bana bir roman verin ama elimden düşmesin, farklı birşey olsun dedim derken, görevli bayan "ODA" kitabını uzattı. Kapağı ilgimi çekmese de 2010'un en iyi kitabından biri olması beni sevindirdi. Arkası ben bir yandan okurken kızda kitabın konusunu anlattı.. Uzun zamandır elime alamıyordum, şimdi elimde ama sırf sizlerle paylaşmak için ara veriyorum kitaba ve hemen geri döneceğim, en heyecanlı yerindeyim çünkü :) kitabın konusu şu şekilde; yıllardır bir odada hapis olarak yaşayan anne ve oğlu..Çocuk doğduğundan beri dışarıyı görmemiş..Gerisini yazmamak için zor tutuyorum kendimi...Bence okumaya değer.. Yazarı eklemeyi unutuyordum az kalsın.. EMMA DONOGHUE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder