19 Şubat 2012 Pazar

neler yapıp, neler yapmayacağım..

Günaydın herkese....Sıcacık pazar günlerine ramak kaldı artık, soğuk kış günlerinden kurtulmak herkesin ümidi olsa gerek.. İnsanoğlu işte sıcakken soğuk olsun, soğukken sıcak olsun... Neyse felsefesi konulara bu sabah girmek değil niyetim :) Binlerce blog var, belki de daha fazlası... Bu kervana bende katılırken kendimi ve bu blogta neler paylaşacağımı anlatmak isterim. Henüz anne değilim ama yıllardır 4-6 yaş çocuklarının, ilköğretim öğrencilerinin ve lise öğrencilerinin içinde geçti senelerim onların dert ortağı oldum, miniklerinse oyun öğretmeni :) Hala da o şekilde devam ediyorum hayatıma :) Bunu neden mi söyledim, ben burada bildiklerimi paylaşmak istiyorum mesleğim adına...Tabi ki terapi blogu değil burası ama derler ya hayat paylaşınca güzel :) benim de felsefem bu yönde.. O yüzden annelere minik yardımlarım, önerilerim olacaktır buradan... Peki ne mi yapmayacağım bu blogta? Ben haftanın 6 günü çalışıyorum malesef ki..Ve bu yüzden vitrin vitrin, mağaza mağaza gezme şansım çok çok kısıtlı malum evli bir bayan olmanın getirmiş olduğu ev sorumluluklarını da sadece pazar gününe sığdırmaya çalışılınca alışveriş çılgınlığına pek fırsatım kalmıyor... Ben zaman zaman blogların sessiz seyircisi oldum..Gerçeği söylemek gerekirse bazen "ıyyy! ben ne bakımsızmışım dedim" bunun sebebi o kadar çok temizleme malzemeleri, makyaj ürünleri, türlü türlü parfümler gördüm ki..Onları herkesin alamadığı aşikar..Benim gibi ekranda bakıp iç çekenler olup kendi imkanları doğrultusunca kendi bakımına devam edenler olmuştur. İşte ben burada o tarz şeyler yayınlamıcam... Alışverişi bende seviyorum, giysi odam artık taşmak üzere... Ama bunları burada paylaşmak değil düşüncem..Bir arkadaşım beğenir, fakat aynısını bulamaz, kimseyi üzmek istemem. İnsanlarla bu tarz şeyleri paylaşmak istemiyorum. Şöyle şeyler ara ara yapacağım ama :) Annemin cici cici şallarını ben hangi kıyafetimle (bir gömlek yada bazen bir etekle) kullandığımı sizlere göstericem. Çünkü güllü dallı bir gömleğin üstüne tek renk bir şalın nasıl güzel yakıştığını size ispatlıcam :) Şaka bir yana benim düşüncelerim hedeflerim böyle..Annemin hünerli ellerinden çıkan güzellikleri size sunarken arada da bildiklerimi, annelere kitap önerilerim yada günlük vari birkaç notum olacak... İstanbuluna aşık, sessizce yoluna devam eden nacizane bir insan ..

2 yorum:

  1. hosgelmissiniz blog dunyasina,hayirli guzel islere vesile olur ins.takipteyiz..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hoşbulduk..yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim :)inş güzel işlere vesile oluruz hep birlikte..dua ile...

    YanıtlaSil